Friday, February 17, 2017

TIPS PENJAGAAN KULIT MUKA

As Salam 

Semua nak kulit bersih kudus tulus mulus kan?
Tapi ramai tak yang rajin nak jaga muka

Scrub?
Mask?
Pakai skincare?
ITULAH KITA NAKKKKK JE CANTIK 
Tapi bab bab penjagaan malas kebeno
CULAS!
Iol lah tu

Ni nak citer macam mana nak kulit gebus gojes
Tapi dengan penjagaan minima
Pakai je dalam 30 minit dan secara konsisten
In shaa allah boleh dapat kulit yg diidamkan
GEBU
TAK BERMINYAK
LEMBUT

SAKURA MASK

Jika anda mempunya KULIT WAJAH yang KERING
Kebarangkalian kulit BERJERAGAT sangat tinggi.
Ada 3 tips yang boleh digunakan agar kulit uols tidak berjeragat dan kusam .

  1. Minum air minimum 2Liter sehari.
  2. Ketika keluar waktu siang, sentiasa lindung kulit wajah dengan krim wajah yang mempunyai SPF15++ ke atas. 
  3. Apply SAKURA MASK SEQY BEAUTY agar kulit wajah kekal lembap dan sihat.

In shaa allah dengan pengguna secara konsisten mampu mengatasi masalah kulit

Bukan 1 FUNGSI sahaja 
SAKURA MASK SEQY BEAUTY tu

Beribu-ribu lemon kebaikannya
MULTI FUNCTION GEL.
Dari bayi hingga dewasa boleh guna ye
SAKURA MASK PILIHAN TERBAIK SEISI KELUARGA

Gitu

Sangat berkesan menghilangkan parut


Sakura Mask ni BUKAN macam masker yg keras kat muka tu ye
Dia gel sejuk lembut

Membuat kulit moist selembut bayi.

Ni lagi tips nak kulit glowing sepantas 30 minit.  
Cara pemakaian SAKURA MASK

SATU SAKURA MASK SATU FAMILY
Muahhhh

Untuk pertanyaan lanjut boleh WA/PM
016.4447944
Agent Sah SeqyBueaty
COD: Cyberjaya/Putrjaya?Taman Equine

1 comment:


  1. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    ReplyDelete