Friday, June 21, 2013

Yeayyyyy Hari Ni Last Ganti Puasa

As Salam,

Akhirnya berjaya jugak menguatkan semangat menghabiskan puasa ganti
Alhamdulillah tahun ni ada peningkatan
Berjaya habiskan ganti puasa 20 hari sebelum Ramadhan
Tahun lepas rasanya dah dekat nyawa nyawa ikan baru habis ganti puasa!
Teruk betul

Esok nak makan ketupat dan rendang lah
Semangat rasa macam nak sambut raya pulak
Suka sebab dah habis ganti puasa
Doakan mami tetap tabah untuk buat puasa sunat Isnin, Khamis ye
Nak kena berlatih sebelum Ramadhan tiba ^__^

Cessss macam budak umur 7 tahun je nak berlatih puasa pulak kekdahnya!

Pada kawan kawan yang tak habis lagi ganti puasa
Selamat berusaha
Chaiyokkk uols can do it!

 

2 comments:

  1. Hargghhh..tak habis lagi..

    ReplyDelete
  2. Huhuhuhu janganlah camtu mama... ni dah kira sangat bagus berbanding tahun lepas!

    ReplyDelete