Saturday, February 11, 2012

Announcing NEW EXCITING TRIP --> GUANGZHOU!!


Assalamualaikum semua!


Now nak umumkan Trip Melancong PERCUMA with Premium Beautiful Business laggiiiii.... kemana trip baru tu?

its GUANGZHOU!!!!! another shopping heaven kan! alololo best nye!!!



Mula-mula tu tak tau sangat lah Guangzhou ni macamana....ye la dengar orang pegi sana untuk shopping borong jek...bila google, rupanya Guangzhou ni bandar ke 3 terbesar di China...and bila tengok gambar je...alamak aihhhh teruja nya....cantik jugak bandar nya kan!

Nanti la kita cerita lagi pasal Guangzhou! Tapi apa yang nak cakap kat sini, if u olls nak pegi sama-sama, jom PM ai untuk tau lebih lanjut macamana nak pegi Guangzhou for FREE with Premium Beautiful....kita buat business, dapat 4-5 figures income monthly dan dalam masa yang sama dapat pegi melancong free! heaven kan!

Seronok tau, buat business sama-sama dan melancong sama-sama...dont worry if u olls tak ada darah keturunan orang meniaga, (ai pun mcm tu jugak), sebab kita business in Team...semua di tunjuk ajar dan di bimbing oleh pakar-pakar dalam business ni....dan kita memang boleh 'menjadi' dengan business ni sebab guna formula 'duplicate' saja...


Jom..jom..rugi je buang masa, PM me, kita minum-minum sambil share business opportunity yang boleh bawak kita ke Guangzhou sama-sama....joms!!

zam a.k.a mama_onie 
016 4447944

No comments:

Post a Comment