Tuesday, August 20, 2013

Alhamdulillah. Finally Diaper's FREE - Yeay!!

As Salam

Alhamdulillah
Senang sangat nak ajar Akeem diaper's free
Sebenarnya mami tak ajar pun
Dia sendiri yang rela hati tak nak pakai pempes
Lepas mami belikan dia spender baru ari tu
Terus dia rela hati nak pakai spender
Mula mula dia tak diaper's free 100% lagi
Tapi 2, 3 hari je lepas tu terus dah diaper's free 100%
Tido malam ke
Tido siang ke
Dah tak pakai pempes
Yeay..... Bravo Akeem!!

Hari ni hari ke dua dia ke sekolah tanpa pempes
Aunty cakap he did very well
Tak terkucil pun
Cuma nak "ukuk" je kadang kadang terbabas lagi hehe

Sejak dua menjak dah pakai spender ni
Rasa mcm dah besar sangat dah anak mami sorang ni
Hmmmmmm how time flies!
 
Dah besar dah... dah pandai sangat dah berkawan...  suka dia dpt main bola ngan abam mi (abam mi tak payah pakai pempes dah tau masa tido)

Akeem hensem sangat babah dah jadi kurang hensem hehehe...


2 comments:

  1. nmpk akeem lagi abang dari najmi...

    ReplyDelete
  2. wah, jeles nih, aira lom 100% free diapers lagi nih

    ReplyDelete