Tuesday, July 16, 2013

Khas Untuk Babah!

As Salam,

Awak...awak tahu tak arini ari apa...
Selasa..ye..ari selasa...
Itu maknanya dah 7 hari kita berpuasa...


Awak, saya janji
Tengok tapak tangan saya ni (sambil angkat ikrar)
Saya janji..
Saya janji akan masak yang sedap sedap untuk awak
Saya janji akan sentiasa kejut awak bangun sahur tanpa jemu
Saya janji akan cuba kurangkan PARAM tahun ni
Saya janji akan jadikan Ramadhan ini lebih baik dari sebelumnya

Awak, saya janji tau!

PANGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!

Tak payah bajet comel sangatlah
Janji, janji, janji
Janji kena tepati ohkeh
Bukan janji di capati 
Macam babah selalu tak tepati janji.... buwekkkkkkk :p

SAYA JANJI TAU AWAK..... (HAHAHAHA tapak tangan lebih besar dari muka!)


 

4 comments:

  1. Mami..rindu dkt hang...x sehat lately..x larat nak komen2..Ala..kudin pun pepahamlah..mami ni kan kerja..Param pun takde hal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah tertanya tanya mana Yana pergi lama x menulis... dah seminggu tak nampak!
      Get well soon Yana...

      Delete
  2. ehhhh.. kenapa rasa macam nak PANGGG jugak ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hohoho jangan lah pang pang kan ai ni....

      Delete