Thursday, February 9, 2012

TIPS memilih BUSINESS yang TEPAT

Ramai kawan - kawan sudah mengorak langkah ke alam business.. tak kisahlah business buat kek, jual tudung, business mengandam, business sutera, jual baju bebudak dan macam - macam. Apa pun business nak buat kena ada MODAL, USAHA, SEMANGAT dan JANGAN CEPAT PUTUS ASA.
 

Dulu pun selalu bercita - cita nak buat business, macam kedai dobi atau taska (kononnya)... sebab kita tau 9/10 daripada punca rezeki adalah daripada perniagaan. Orang kata, kalau takde tapak, macam mana nak tegakkan rumah, jadi aku pun buat keputusan untuk carik sesuatu yang memang dah ada asas, tinggal jalankan ajer, which is Business Premium Beautiful, sebabnya...

1. SYARIKAT

Kita kena pastikan syarikat yang kita pilih tu sangat stabil dan bonus sentiasa masuk setiap bulan tanpa gagal. Ibarat kalau kita kerja, and gaji lambat masuk, sure kita budget nak resign and carik Company yang kukuhkan. Dan Company yang aku pilihny sangat kukuh dan stabil, and tersenarai di Bursa Saham Kuala Lumpur Since 1996 and dapat anugerah FORBES Asia selama 4 tahun berturut - turut.



2. PRODUCT

 Asas perniagaan memang ada jual dan  beli, jadi dengan Premium Beautiful yang dah 15 tahun dalam pasaran memang sangat senang nak jual. Produk yang beri kita 70% Kesihatan dan 30% Kecantikan. Dan yang paling penting. Jaminan Seumur hidup.
      
         

3. PLAN MARKETING

 Point Value TERKUMPUL bersama KUMPULAN. Tak pernah ada tarikh luput dan TEAMWORK business. Memang TEAMWORK dalam apa jua situasi sangat penting. Rakan - rakan takkan biarkan anda jalan seorang diri, "You'll Never Walk Alone". Aku boleh cerita in details kalau kita jumpa direct nanti.

 4. PEMIMPIN
Kita memang dilahirkan untuk memimpin, walaupun dalam instituasi kekeluargaan.To become a successful businessman/woman, just FOLLOW every & each steps yang org berjaya pernah lalui.. Tak payah nak susah - hati fikir macam mana nak buat, janya copycat je. Kalau kita berada di bawah pimpinan yang betul, kita pun akan berjaya.

Bila 4 perkara ni dah bergabung so tak mustahil lah utk generate income sampai puluh2 & ratus2 ribu every month..yesss 5 FIGURES every month as a SIDE INCOME..best kannnn???


The best part our group memang totally guna INTERNET, semua dihujung jari just gunakan segala platform yang dah ada depan mata...even myself dulu pon bukannye blogger tegar..tp bila berblog ni boleh menambah income kita why not?? betol tak??


 Yeahhhh!! Are you on Facebook??? If Yes then grab this opportunity NOW before its too late ...
 
Just call / sms to BOOK your appointment
rosnizam mat (zam) a.k.a mama_onie 016 4447944
 

No comments:

Post a Comment